0

אחרי הבחירות תתחילו לשלם 1000 שקל לשנה ביטוח על אופניים חשמליות-לגזור ולשמור.

חברות הביטוח הצליחו בספין ה"אופניים החשמליות המסוכנות" שהרגו אדם אחד בלבד, בשעה שמשאיות, אוטובוסים, ורכבות הורגים 120 איש בשנה, ואתם תאכלו  אותה בתשלום של 1000 שקל לשנה "ביטוח אופניים החשמליות" שיועבר בחקיקה שכבר מוכנה במשרד המשפטים, לאחר הבחירות לכנסת.

זה יהיה המס הראשון של הממשלה החדשה שהבטיחה שלא תטיל מיסים.

שווקים חדשים עקב ירידת הכנסה .

לחברות הביטוח שמחפשות שווקים חדשים, לקח זמן קצר מאד לזהות שתי בעיות: האחת שמספר הנוסעים בתחבורה הציבורית ירד ב 100,000 איש ביום כשתלמידים ואזרחים עברו לנסיעה באופניים חשמליות בחינם, כתחליף לאוטובוסים, ושרוכבי האופניים נוהגים בפראות על המדרכות כדי לא לרדת לכבישים ולהדרס על ידי כלי רכב  ומייד עשו 1 על אחד ויצאו במסע שיסוי ממומן ברוכבי האופניים החשמליות ובשיחוד חברי כנסת לצורך להעברת החקיקה בכנסת.

המדינה משלימה לחברות האוטובוס פערי סובסידיה של מיליון שקלים ביום -עקב ירידת מספר הנוסעים באוטובוסים.

הכנסות חברות האוטובוס אגד, דן ואחרות ירדו במאות מיליונים מהמעבר לאופניים חשמליות ומכיוון שהמדינה מחוייבת להשלמת סובסידיה, הרי שהחסכון של האזרחים נפל על קופת המדינה והמדינה פועלת באופן עקיף על ידי "רגולצית אופניים דרקונית שמופעלת בשלבים, להחזיר חלק מהנוסעים (התלמידים) חזרה לאוטובוסים בדרך לבית הספר ולהחזיר לעצמה הפסדים.

מה גם שכל תוכנית התחבורה הציבורית המטרטופולינית בגוש דן שובשה ולמעשה פריחת האופניים החלה ביום בו הושקה "תוכנית התחבורה 2013" והאופניים החשמליות הפכו אותה לבלתי רלוונטית כשאזרח מסוגל לנוע עשרות קילומטרים ביום ללא אוטבוס והאופניים החשמליות מתחרות גם ברכבת הקלה המתוכננת .

המדינה מפסידה שאתם נוסעים בחינם ללא תשלום דלק וביטוח

החסכון של רוכב האופניים החשמליות הוא הפסד המדינה ממיסי דלק, והפסד חברות הביטוח מביטוח ולכן הוחלט להתחיל במהלך הסתה ורגולציה נגד רוכבי האופניים החשמליות ולקנוס את רוכבי האופניים דרך תשלום "ביטוח שנתי "על האופניים החשמליות המסוכנות (הרוג מקרי בשנה  לעומת 120 הרוגים ממשאיות אוטובוסים ורכבת)  ובדרך זאת למסות את האזרחים על החסכון שנוצר להם מאופניים חשמליות ולהחזיר כסף לקופת המדינה ולקופת חברות הביטוח

רגולציה אכיפה על משתמשי האופניים  החשמליות והרגילות  במיליארד וחצי שקלים.

אותה הסתה שהיתה כנגד "בעלי הכלבים המסוכנים" חוזרת היום כנגד מחזיקי האופניים החשמליות , ולאחר מכן גם בעלי האופנייםהרגילות יחוייבו ברשיון אופניים בתשלום, חלקו נגד סיכון מפגיעה באזרחיםהולכי רגל  והאופניים הרגילות, "כדי למגר את גניבות האופניים " וכך ייגבו מהציבור המחזיק אופניים בין מיליארד למיליארד וחצי שקלים במערכת בירוקרטית של ביטוח ואגרות רשיון לאופניים .

גם המשטרה מתגייסת כמובן למהלך, אחרי שתקבל עוד כמה תקנים ככה זה הולך כאן – כולם נולדו להלחם בציבור ולחיות על חשבונו

ובנוסף יקבלו העיריות עוד מקור הכנסה לכיסוי חובותיהן, כשעשרות פקחים ידפקו דוחות לכל רוכב אופניים, כשהעיריות ירוויחו יהיה שווה להם לאכוף חוק.

ככה זה התחיל בדיוק עם הטלת קנסות על כלבים כשכלב נושך אחד, הפך ל"סיכון לציבור " ומאז בעלי כלבים מקבלים קנסות עתק אחרי שמדינה שיסתה את הציבור בבעלי הכלבים והמרויחות הגדולות הפכו להיות העיריות שגובות מיליוני שקלים קנסות.

ענף פרנסה חדש נולד

ככה מייצרים תעסוקה ומגדילים את התוצר במיליארד וחצי שקלים.

והינה נולד לו ענף פרנסה חדש שייתן תעסוקה למאות "פקחי אופניים", הכנסה לעיריות , הכנסה לחברות הביטוח, הכנסה לחברות האוטובוסים, לתובעים עירונים, למשטרה.

איש לא יזכור את האיש שנדרס, ואיש לא גילה את הרוכב שדרס אותו, אבל המדינה מודה לו על הגדלת התוצר במיליארד וחצי שקלים ומתן פרנסה לאלפים על חשבון רוכבי האופניים שהאמינו שמדובר "בענף תחבורה ירוק" כפי שבשרה להם רפורמת האופניים שמטרתה היתה הקטנת זיהום אוויר- הציבור עוד לא הבין שכל רפורמה מטרתה הכנסת כסף לכיס הממשלה בלבד.

נהנית ספר לחברך ועשה לייק  וSHARE

נכתב ב 25 דקות .

Avi-Zelinger

גר בתל אביב 57, מתעניין בנושאי כלכלה, מדינה, הסטוריה, בורסה שוק ההון ועוד. חושב קצת אחרת, משתדל להנות מהחיים כמה שאפשר. טכנולוג, מייקר, מפתח פטנטים, מכונת קריאה אנושית, מומחה לטכנולוגיית מידע, כריית ואיתור מידע, ארכיונים, מומחה למשימות מיוחדות ופרוייקטים מיוחדים. מומחה להסטוריה של יהודי תימן ואחרים. מומחה לסלטים יהודיים/ בלקנים למינהם, מפתח מוצרי מזון ושיטות שימור. מפתח הטרפז ואימון קומנדו לחיזוק הגוף, הסיבולת, הנשימה, והשרירים . אוהב גבינות, יין, נקניקים, בשר, חמוצים אלכוהול, קפה, ואת כל החטאים ומסיבות, וכל מה ששובר שגרה ומעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.