נתנייהו " חזק מול החמאס " -עלייתו ונפילתו המומחה מ"ס 1 לספרים על טרור


Avi-Zelinger
5 אוגוסט ,2014

12 מיליון שקלים, זה הסכום ש "מר טרור " נתנייהו הרוויח בכתיבת ספרי המומחה שלו על מיגור הטרור, אבל התיאורייות שלו מתו כמו ד"ר אטקינס לדיאטות שמת מעודף שומנים בדם, או מנכ"ל מקדונלד שמת מאכילת המבורגרים דלי קלוריות, או ממציא הסגווי שנפל אל מותו מצוק עם הסגווי שלא בלם בזמן.

במומחיות שלהם לא היה שמץ של אמת למעט הרצון לעשות כסף דרך הפחדה מגורל אכזר, בדיוק כמו המומחיות בטרור שמר נתנייהו התגאה בה כדי לדפוק קופה.

האחרים מתו, כי נתנו דוגמא אישית בתוקף תפקידם אך בדרך התעשרו-  ואילו הקופה הפרטית של
" מר טרור " התמלאה כמו בחברות מקדונלד ואטקינס, או כמו קופתם של מנהיגי החמאס שגם הם התעשרו מהטרור אמנם בצורה אחרת -איש לפי כשרונותיו השיווקיים, ולא חייבים למות עבור כסף ,כאן לא אמריקה ולא צריך לתת דוגמא אישית.

" חזק מול  החמאס " – ססמת הבחירות הקמאית שהביאה לנתנייהו שלטון.

שנת 2006, נתניהו תקוע פוליטית ומחפש ססמא קליטה שתעלה אותו בגל גדול לשלטון, ואז כרגיל נזכר בפחד הקמאי והפאניקה בציבור מפיגועי 2003 ורץ עם ססמת הבחירות שהוחלפה במהירות ל"חזק מול החמאס " כשזיהה שהחמאס זוכה בבחירות בעזה והוא מנצל את המומנטום לטובתו.

  (כלי התקשורת המרכזיים בישראל ה והעיתונים הגדולים נמנעים בימים אלו משום מה מלהציג את הבאנר מלמעלה הלוגו הססמא ותשדירי הבחירות  מ 2006 בעיתונות, מתוך שמירה על כבודו של ראש הממשלה המרפד דרך לשכת העיתונות הממשלתית- לע"מ  ולשכת הפרסום הממשלתית -לפ"מ את העיתונים בכמויות ענק של מודעות ענק ממלכתיות בתקציבים ממשלתיים, כנגד אי הצגתה של מודעת הבחירות האייקונית  שלו בפני הציבור) ככה זה עובד היום כסף קונה דיעות ומייצר מאזן אימה.

נתנייהו אכן נבחר לשלטון,  בדיוק כמו מנהיגי החמאס שנבחרו לשלטון בעזה, ומאז ועד היום הצדדים משחקים במשותף על קלף הטרור- הקלף הקמאי של המזרח התיכון שאיתו שולטים ומתעשרים.

המלחמה בטרור – מבטלים את אבטחת ישובי הדרום

ראוי להזכיר כי למעט הססמא הקליטה " חזק מול החמאס" , במשך 5 שנים החמאס חפר ללא הפרעה מנהרות  בידיעת /אי ידיעת  ראש הממשלה המומחה לטרור ששתק, ישובי הדרום הופגזו ללא הפסקה ואיש לא ביצע שום דיאגנוזה מודיעינית לגבי יכולות החמאס, ואף אבטחת הישובים הצמודים למנהרות ולגבול בוטלה במסגרת המלחמה בטירור- הפעולה המשמעותית היחידה שבוצעה לבלימת הטירור.

על תוצאות הלחימה לא נדון הפעם מפאת שמירת כבודו של צה"ל –והכאב הנורא .

 נתנייהו היה הראשון שזיהה את " נקודת הכאב השיווקית "וסחט אותה

כמו כל איש שיווק ומכירות טוב נתנייהו איתר את " נקודת הכאב הלאומית " שהתגבשה במיוחד לאחר פיגועי אינתיפאדת 2003  המכונה " הפחד מטרור  " ומינף אותה וסחט אותה כמו לימון .

הפחד מהטרור הפך לתעשייה שיווקית של מילים שניתן להרוויח ממנה כסף רב, ובשעה שגם העולם סבל מטרור, הוא הפך למרצה מבוקש על טרור, כותב ספרי טרור, יועץ נגד טרור, ובכל מקום שבו הוזכרה המילה טרור כמו סוכן-נוסע  מכירות אמריקאי, נכנס דרך הדלת ודרך החלון עם ערכת הטרור שלו, עד שהחמאס נכנסו לו לזירה השיווקית בהפתעה דרך המנהרות – מה שהפתיע את המומחה מס 1 .

כשמסתכלים על רשימת הספרים שכתב, המופיעים תחת שמו של הסופר בניימין נתנייהו,  מבינים איך מצא סוכן הרהיטים שהפך לסוכן ספרים לא רשמי את המנהרה האמיתית לליבו של הבוחר הישראלי, כשקדח בנשמתו  ללא הפסק  הפחיד אותו , ערער אותה, יצר תלות קשה, ושכנע אותו שהוא " מר טרור " ימציא את הפתרון הקל נגד הטרור שנמצא כמובן אצלו , " סופר מן "שיביא מזור מהיר לבעיית הטרור שהוקצנה .

מגוון ספרים של הסופר ב. נתנייהו כיצד להלחם בטרור ובחמאס ?

 

http://simania.co.il/searchBooks.php?searchType=tabAll&query=%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9F+%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95

חזק על החמאס  – בדיבורים

אמירת המילה " חזק "  בפאתוס, בליווי מועל היד הנכון משאירה רושם רב על שומעיה, במיוחד שמצטרפת לכך המימיקה הנכונה, וכשהיא נאמרת על ידי בן תרבות בחליפה וחולצה כחולה המשתמש ב" ביטויי שוק " , והיא מייצרת מייצרת מצג שוא כך שהאדם שלפניך מצטייר כנחוש, אבל " החזק הזה"  מסתיר בתוכו את העובדה שלעולם לא יפתיע  לא יאלתר,ולא ייזום אלא ישאר חזק כי רק החלש מתמרן, וההצגה הכוחנית  היא הביטוח שלו, היא מפלטו של הנבל  מנקיטת יוזמה משהו בסגנון הישראלי  המכונה – " תתפסו אותי ".

ואכן כל ישראלי ראה את האיש המתלהם שמבטיח הרים וגבעות נגד החמאס, אך ברכע האמת הפך להססן גדול – המבוגר האחראי, והלא מתלהם, הפוך מהסחורה השיווקית  שמכר לציבור על " חזק מול החמאס ".

נתנייהו- הראשון שעשה 12 מיליון שקלים מאגדות וסיפורים על היכולת למגר את הטרור .

ראש הממשלה הוא איש שיווק ומכירות אמריקאי בנשמתו, שיודע לספר לצרכן השבוי שלו, הבוחר הישראלי הנמצא תחת לחץ וסובל מ" תסמונת שטוקהולם ", את הסיפור הנכון והנעים התפור למשאלות השומע החרד, ממש כמו כל מוכר ויטמינים המספר על היכולות הלא קיימת במציאות של הכדור הוורוד שהוא מוכר , או על שיטות מהירות ואפקטיביות  להוריד במשקל ללא סבל ,תוך פיזור אבקה ממעל,  או איך להוריד קמט במחשבה עמוקה, או על ניסים ונפלאות שארעו במקומות וזמנים אחרים, לאחרים שהלכו בדרכו ושמעו לעצותיו.

 סיגום -חזק מול החמאס כבר לא

הציבור כבר למד שהחזרת שבויים ביחסים מטורפים היא הימור שגוי למרות המלצת " מר טירור" להחליף שבויים תמורת אהדה פוליטית(גלעד שליט )  ופופולריות רגשית, ויתכן  ולשאחר  המלחמה הזאת הציבור ילמד  כי אסור להאמין ל" מנהיג חזק " ורצוי מנהיג חלש שיפתיע כפי שהיה כאן מהקמת המדינה.

נהנית ספר לחברך ועשה לייק ו SHARE

 ניתן לפרסם בכל אתר תמורת מתן לינק

אין תגובות

  1. טובטובהגמדהרע הגיב:

    היי חבר, יש לך אולי איזשהו מקור ל-12 מיליון רווחים על הספרים ? או שזה הקטע שבו אתה מסיט את הנושא ותוקף אותי אישית ? (תפתיע אותי ותענה לעניין).

  2. elen הגיב:

    לא נראהה לי שזה הפתיע אותו כפי שכתבתה, מזמן הרי ידעו על ההמנהרות.
    היצור המבחיל הזה זקוק למלחמות.
    12 מיליון, מוזר, יש המון מטומטמים או שזה שקר נוסף, 12 אגורות לא היה מקבל ממני, גם אם אקבל תשלום יהיה לי קשה להקשיב לזיבול הנוראי הזה.

  3. אלי הגיב:

    ד"ר אטקינס לא נפטר מעודף שומנים בדם, הוא החליק על קרח שהצטבר על המדרכה ונפגע בראשו…

  4. עמי הגיב:

    תראה הוא מכר סיפורים וספרים כמו שהוא מכר רהיטים. יש פתגם שאומר "תמיד יזהר הקונה". אנשים קנו ויש כאלה שלא קנו.

  5. ארז הגיב:

    איך נזכרתי בשיר הזה…
    https://www.youtube.com/watch?v=EMuZnhLfPuM

פרסם תגובה