הציבור ישלם 5-10 שקלים על כל חבילה מסין שיקבל בדואר הפרטי- לאחר הפרטת הדואר


Avi-Zelinger
21 יולי ,2014

הטייקונים קלטו השנה שניתן להרוויח מיליונים ביום ממטר החבילות הקטנות שנוחת על ישראל דרך סניפי הדואר בחינם ללא תשלום הצרכן.

לכן הם רוצים לפרק את דואר ישראל בכל מחיר, כדי להשתלט על תחום החבילות הקטנות ומשלוחי הדואר הקטנים מחול ולחו"ל ,ואתם תשלמו כפול החל מיום ההפרטה, אבל יקראו לזה " תחרות " וייעול ורפורמה ואתם תאכלו אותה שוב בתשלומים כפולים .

סניפי הדואר הפרטיים יעברו לרשתות השיווק ולעסקי הטייקונים

על הרעיון הגאוני הזה כבר מדברים בגלוי וכששסניפי הסופרים וההיפרים השכונתיים סובלים מנטישת לקוחות תחרות גבוהה וירידת רווחים וצריך להביא קונים מהסביבה הקרובה שיש להם רכב אך קונים הרחק  מ" הסניף השודד ", הרי שיש קהל שבוי כמו כמו מקבלי חבילות קטנות מסין.

ואת האוזניות שהזמנתם, המטען, או השימלה  תוכלו בעתיד כשהדואר יחוסל לקבל בסניף הסופרמרקט המקומי שליד ביתכם,  תמורת  תשלום של 1דולר -2  על השירות המעולה והתחרותי הניתן לכם וכך עמלת השירות תגיע ל 25 אחוז מערך הקניה ועוד יכריחו אותכם לבזבז כסף בסופר מרקט .

הסינרגיה מושלמת  המהלך השיווקי ברור והוא קהל צרכני שיוכנס לסניף המזון בכוח רק כדי לעמוד בתור לחבילה ויבצע קנית קטנות שיגררו אותו לקניות גדולות, וכל מה שחסכתם כל הקנייה הסינית יתווסף בקנייה ליד ביתכם .

עמלת חבילה כפולה על כל מסמך או חבילה שישלחו

עסקים קטנים רבים מאד בישראל כבר עובדים עם העולם במשלוח חבילות קטנות עבור לקוחות,  חלק לא קטן מהם שולח דרך הדואר ולא נזקק לשירותי FEDEX UPS  DHL  וחוסך כסף אבל זה יסתיים והמהלך הראשון שיבצע כל גוף שישתלט על הדואר הוא השוואת מחירים למחירים הגבוהיםשל הגזלנים מחו"ל  בטענת מחסור במקום במטוסים המובילים וכך עשרות אלפי עסקים בישראל יתחילו לשלם מחירים כפולים על שירותי המשלוח שלהם  לכל הכיוונים.

משלוח הדואר בארץ יתייקר

ברור חלוטין כי גם המשלוח סוגי הדואר השונים בישראל יתייקר דרמטית משום שהשוק מחולק לפראיירים ששולחים מספר מעטפות  בשבוע לבין אלו ששולחים 1000 דברי דואר ביום וכרגיל הקטנים יסבסדו את הגדולים שמקבלים הנחת כמות .

ומי יביא דואר לפריפריה על זה בכלל לא מדברים כי איש באמת לא סופר את הפריפרייה  ואלו ישלמו כמו גדולים הכל מוכפל ומשולש כמו המזון שהם קונים הכי יקר במדינה.

התשלטות על הנדלן של הדואר לצורך הפיכתו לבתי אבות

כבר חצי שנה רץ קמפיין הכפשה נגד רשות הדואר בטענה שלא תשלם את אגרות החוב שהנפיקה לפני 4 שנים, הקמפיין מלווה בתלונות על השירות בדואר ואיכותו ומנוהל ברובו על ידי משרדי יחסי ציבור של הטייקונים  וחברות התעופה שמעוניינות לפרק את הדואר, כשהציבור מתחיל להאמין  בירידת איכות השירות שגדל בנפחו, עקב גידול עתק בכמות החבילות שלא מכוסה בכוח אדם .

האוצר וחברי הכנסת מקבלי השוחד מתנגדים לגביית סכום סמלי עבור ניהול החבילות בדואר כי הם מייעד את הרווחים המשולשים שייגבו לכיסי הטייקונים .

לראשונה בישראל התנהל " משפט קפקא " שבו טענו"  גופים מוסדיים " כי הם רוצים את פירוק חברת הדואר לפני אי תשלום (מה שלא קרה אצל נוחי דנקנר אחרי שהשאיר 9 מיליארד חובות ) ונזקים בעוד 5 מיליארד אבל השופט זרק את התובעים מבית המשפט .

אבל המטרה כפולה והיא לקחת את נכסי הדואר שמשולבים בנכסי בזק ולהפכם לבנייני בתי אבות שלמים משום שבעת חלוקת הנכסים בעת פירוק הדואר היה חצי בניין לדואר וחצי לבזק, מה שמונע הפיכת הבנינים למלונות או בתי אבות בבעלות פרטית  לאחר שינוי יעוד .

ככה נראית השחיתות בישראל, הכל גלוי הכל ברחוב, וכולם מעורבים שרים, חברי כנסת, וטייקונים הכל כשר והכל יעלה לציבור כפול תוך שנתיים בשם התחרות הקדושה – והציבור יאכל אותה שוב.

נהניתם ספרו לחבריכם ועשו לייק

 

 

אין תגובות

  1. גם קיצבאות הנכות לא עלו 50 שנה הגיב:

    אז מה אם "עמלות היבוא הנגבות ע"י חברת דואר ישראל לא השתנו כלל בשבע השנים האחרונות !!"
    למעט שינוי בגובה המע"מ ככל שהוא השתנה במשק כולו. ובכלל, עמלות הדואר ביבוא הן
    הזולות ביותר מבין כל העמלות התפעוליות של חברות הבלדרות.

  2. עמית הגיב:

    ומי מממן את הפסדי הדואר היום? הציבור, אלא מי? רק שעכשיו זה מס לא שוויוני, כי כולם משלמים אותו, אם משתמשים ואם לא.
    ואף אחד לא יכריח אף אחד לקנות משהו בסופר.

  3. עמית הגיב:

    אולי אם נשלם 1-2$ לחבילה השירות ישתפר. בגלל התורים והבלגאן בדואר (זמני המתנה בלתי אפשריים, שלא לדבר על זה שאבדו לי לא מעט חבילות בדרך) אני חושב פעמיים אם להזמין בכלל או לקנות פה וזהו. אני מוכן לעמלת שירות קטנה כזו אם החבילות יגיעו מהר ואוכל לאסוף אותן בנוחות. כי המודל הנוכחי ממש לא עובד טוב.

  4. אזרח הגיב:

    הכי טוב להזמין ולקחת מחברות הגדולות כמו םדקס, dhl וגם ups ולא מהנבלות דואר.

  5. חיים הגיב:

    אמיר הנכבד, מאד קל לבוא בטענות ולהאשים מישהו בגניבה ובגזל. אך בדר"כ זה קורה מפני שהמאשים לא הכין שיעורי בית באופן יסודי, אם בכלל הוא הכין אותם.

    ראשית אציין שתחום הסחר בינלאומי הוא תחום מורכב.

    א. הוא מפוצל לשני תחומים: שילוח בינ"ל קרי יצוא ועמילות מכס קרי יבוא. לכל אחד מן
    התחומים הללו יש טריטוריה מוגדרת שבה אנשי המקצוע מוסמכים לפעול ולייצג.

    ב. לצורת המשלוח ישנה חשיבות והשפעה רבה על התהליך ועל העלויות. קיים הבדל מהותי
    בין שילוח יבשתי לשילוח ימי או לשילוח אווירי.

    ג. גם בתחום השילוח האווירי קיימת חלוקה בין שילוח רגיל לבין שילוח בלדרות (אקספרס).
    ובשל חלוקה זו קיימת עפ"י חוק הפרדה בין דרך הטיפול במשלוחי בלדרות לבין דרך הטיפול
    במשלוחים רגילים.

    ד. כל הפעילות בתחום הסחר הבינ"ל מוסדרת באמצעות אמנות בינלאומיות, הסכמי סחר, חוקי
    המכס ועוד תקנות, חוקים וצווים.

    ה. עפ"י החלטה של רשות המסים בישראל (המעוגנת גם בפסיקה של בג"ץ וגם בהחלטות
    הממונה על ההגבלים העסקיים!!) כל תהליכי המכס המקדמיים ביבוא לישראל במשלוחי
    בלדרות המתבצעים עפ"י פקודת המכס ותקנות המכס הם באחריות ביצועית של חברות
    הבלדרות.

    ו. בשל האחריות הרבה המוטלת על חברות הבלדרות ובשל העובדה הפשוטה שבדיקות מכס
    ביבוא הם לא חלק מתהליך השינוע של המשלוחים בין מדינות גובות על כך כל חברות
    הבלדרות עמלה תפעולית.

    ז. חברת דואר ישראל היא החברה היחידה הפועלת בישראל תחת שקיפות מחירים גלויה.
    כל העלויות וכל המחירים מתפרסמים בגלוי, מופיעים באתר האינטרנט של החברה ובכל
    פרסום רשמי שלה.

    ח. כמו כן, חברת דואר ישראל היא החברה היחידה מבין כל חברות הבלדרות המבצעים
    משלוחים לישראל המפרטת בחשבונית העסקה אֵלו עמלות נגבו, איזה מסי יבוא שילמת למדינה
    וכמה ומהי המשמעות של כל סעיף. מידע זה אגב גם מופיע באתר החברה באינטרנט.

    ט. חברת דואר ישראל אינה מוסמכת לתמחר את עלויות השירות שלה. התעריפים נקבעים ע"י
    ועדה משותפת למשרד האוצר, משרד התקשורת ורשות החברות הממשלתיות המתכנסת אחת
    לשנה לדון בתעריפים שחברת הדואר גובה על שירותיה השונים.

    י. עמלות היבוא הנגבות ע"י חברת דואר ישראל לא השתנו כלל בשבע השנים האחרונות !!
    למעט שינוי בגובה המע"מ ככל שהוא השתנה במשק כולו. ובכלל, עמלות הדואר ביבוא הן
    הזולות ביותר מבין כל העמלות התפעוליות של חברות הבלדרות.

    יא. כל פקיד רישוי מכס או עמיל מכס מכיר את השרשרת התפעולית של תהליך יבוא, מכיר את
    חוקי המכס השונים ויודע עד כמה הם מורכבים ומסובכים. (הבחינה לפקידי רישוי מכס
    נחשבת לאחת הבחינות הקשות ביותר בארץ מבין בחינות ההסמכה השונות ואחוז העוברים
    בהצלחה את הבחינות הוא לא גבוה). ולכן, מי שאינו מכיר את כל ההליך התפעולי ואת כל
    חוקי המכס הקשורים ליבוא ואף אינו מודע לפסיקות משפטיות כאלו ואחרות מוטב לו
    שישתוק כי סייג לחוכמה – שתיקה.

    • עמרן א. הגיב:

      אני לא רואה בהפגנת הידע שלך בתחום השילוח סתירה לטענות הכתבה שלגביית "דמי טיפול"או "דמי מסירה" או סתם עמלה לאותו פקיד או טלר עבור בסופר כשאני בא ואוסף חבילה בשקל.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      הכל טוב ויפה אבל לא מסביר למה אני צריך לעמוד בתור 45 (!) דקות על מנת לקבל חבילה בדואר!

  6. גביה וקוץ בה הגיב:

    כבר היום שירות EMS של הדואר גובה סכום אסטרונומי של 40 ש"ח על כל חבילה, לכן גם הפסקתי להזמין חבילות שמגיעות דרך השירות הזה, אני במפורש לא משתמש בו ומתרחק מסוחרים בחו"ל שמשתמשים רק בשירות הזה.

    ובכל זאת הם לפעמים תופסים אותי.

    אם זה לא משהו חשוב אני מסרב לקבל, זה דבר לא חוקי ולא מקובל בעולם בכלל. השולח משלם על המשלוח, והוא גם אחראי שזה יגיע אליך.

    חוץ מזה פלא פלאים רבים מהסוחרים הסינים כבר משווקים דרך מדינות אחרות באירופה כי זה יותר זול. אז מסין יקחו ומשוויץ לא.

  7. אמיר הגיב:

    אבי אני רואה את מה שאתה כותב.
    אשמח אם תתן לקוראים דרך פעולה אפשרית לעצור את המהלך.
    המדינה הזו מלאה במושחתים מה הפתרון?

פרסם תגובה