0

מחיר הסולר בעולם ירד ב 70 אחוז השנה, נוסעי התחבורה הציבורית יקבלו 17% הנחה

801eec820665af40c9980a4a0ef74061הירידה של 70 אחוז במחיר הסולר לתחבורה בבורסות בעולם בשנת 2014 היתה אמורה להביא בעקבותיה אוטומטית לירידת מחיר הסולר לאוטובוסים ורכבים פרטיים בישראל בבתי הזיקוק ב 35 אחוז  (עקב מקדם הבלו) .

ובעקבותיה ירידה אוטומטית של מחיר כרטיסי האוטובוס ב 15-23 אחוז(גובה המע"מ ) בדיוק כפי שהמחירים עלו בשנים האחרונות  ב 5 אחוז בשנה (הסולר שליש מהוצאות התפעול). בדיוק כמו הפטור ממע"מ  או מע"מ אפס

זה מה שרצה אריה דרעי כהישג מע"מ אפס שהוא בכלל לא ידע עליו ,עד שהאוצר ביקש ממנו לדרוש את ההישג  כהישג פוליטי- כך זייפו לפני הבוחרים הישג של דרעי עבור השקופים

הנחה שהיתה אמורה להינתלן לציבור באוגוסט נשמרה בקופות האוצר עד ינואר כמתן קואליציוני ..

חלק מההוזלה לציבור מוסתר בקופת הממשלה לצרכים פוליטים .

בפועל מחיר הסולר לרכב ואוטובוסים בישראל ירד רק ב 20 אחוז, וכ 15 אחוז "הפרשי מיסוי"  נשמרו במשך חודשים ארוכים בקופת האוצר לצורך המשא ומתן הקואליציוני – כהישג קואליציוני של שר האוצר המיועד שלא ידע על הוזלה המתוכננת  וגם דרעי לא ידע עליה.

מדובר על הפרשים ברמות של 3-5 מיליארד שקלים מיסי דלקים שיוזרמו לאריה דרעי  בשלבים תמורת נאמנותו לקואליציה

הנהג הישראלי מממן את ההנחות לנוסעי התחבורה הציבורית במסגרת המו"מ הקואליציוני – שיטת "המיסים הסמויים".

את  ההפרש הזה של 15 אחוז במחיר הסולר שלא הגיע לנהג,בישראל בשנת 2014, המדינה או פקידו האוצר העניקו לשקופים של דרעי ולאריה דרעי כהישג פוליטי על חשבון הנהג הישראלי שמשלם ריאלית עוד 15-20 אחוז בלו על הדלק השנה מעל הנוסחה, ומממן הנחה שהיתה צריכה להנתן לו על פי נוסחת חישוב הדלקים.

למעשה על הנהג בישראל הצורך סולר עבור רכבו הוטל "מס סמוי" של מיליארד שקלים בשנה, עקב חוסר ידיעתו והבנתו, על ידי "שר האוצר החברתי "שהוא בעד הורדת מיסים אבל אוהב "מיסים סמויים" שבכלל לא ידע עליהם.

מקופת האוצר לא יצא שקל אחד למימון ההנחה הפיקטיבית לשקופים בתחבורה ובמים –

בגרף שלפניכם מוצג מחיר הסולר לתחבורה וחימום שירד בשנת 2014 מרמת 3.40 סנט ל 110 סנט לגלון (4 ליטר) , ממש כמו מחיר הנפט שצנח מ110 דולר לחבית ל 36 דולר לחבית,  בדיוק כמו כמו מחיר הבנזין בישראל שלא ירד בשיעור הנכון,ג ם שם המדינה גורפת מילארדים ב"מיסוי עודף" עקב הקפצת הבלו והשארתו בקופה קטנה – גם שם יש קופה קטנה למשא ומתן קואליציוני ו"מס סמוי ".

מרכיב הדלקים הוא 30 אחוז ממחיר התפעול התחבורה הציבורית ובייצור המים המותפלים.

מרכיב הדלקים בתחבורה הציבורית ובייצור המים הוא כ 30 אחוז ואי לכך גם בחשבון המים ההנחה הפיקטיבית שנתנו דרעי וכחלון היתה מגיעה במילא ,אלא שגם כאן שההנחה הפיקטיבית שהגיעה את אל צרכני המים קטנה יותר ורק בחלקה על 3.5 קוב ראשונים, ואילו הנחה נוספת על ה3.5 קוב השניים הושארה לצורך בחירות מוקדמות ונספגת בקופת הממשלה כדי לחלק "שוחד בחירות "ומכת הוזלות לפני הבחירות הבאות וממומנת כמובן על ידי הצרכנים בעצמם לא ידיעתם .

הציבור חי במופע של טרומן .

פקידי האוצר מהנדסים את שר האוצר ויוצרים לו השגים מדומים על חשבון הציבור רק כדי לשמור על הקואליתיה ובדרך תקעו לארחי ישראל עוד 4-5 מיליארד שקלים מיסי דלק ואחר כך מדברים על הורדת מיסים והוזלת יוקר המחייה .

נהנית ספר לחברך ועשה לייק

 

Avi-Zelinger

גר בתל אביב 57, מתעניין בנושאי כלכלה, מדינה, הסטוריה, בורסה שוק ההון ועוד. חושב קצת אחרת, משתדל להנות מהחיים כמה שאפשר. טכנולוג, מייקר, מפתח פטנטים, מכונת קריאה אנושית, מומחה לטכנולוגיית מידע, כריית ואיתור מידע, ארכיונים, מומחה למשימות מיוחדות ופרוייקטים מיוחדים. מומחה להסטוריה של יהודי תימן ואחרים. מומחה לסלטים יהודיים/ בלקנים למינהם, מפתח מוצרי מזון ושיטות שימור. מפתח הטרפז ואימון קומנדו לחיזוק הגוף, הסיבולת, הנשימה, והשרירים . אוהב גבינות, יין, נקניקים, בשר, חמוצים אלכוהול, קפה, ואת כל החטאים ומסיבות, וכל מה ששובר שגרה ומעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.