0

בעולם עונים ללקוח בפחות מ 3 דקות – תביעה ייצוגית


תביעה ייצוגית שהוגשה מול  חברת yes  על סך 3.1 מיליון שקלים .

התביעה הוגשה עקב חוסר יכולתם של לקוחותיה להגיע למוקדי השירות שלה .

החברה פרסמה מבצע הוזלה אטרקטיבי בידיעה כי תוצף בלקוחות המעוניינים במידע בשעה שלא היתה ערוכה לקבלת השירות .

הלקוחות נתקלו בזמני המתנה של שעה וזכו למענה חוזר רק לאחר 16 יום

מקור

https://www.themarker.com/opinion/1.5827276

 

 


 

 


 

 

Avi-Zelinger

גר בתל אביב 57, מתעניין בנושאי כלכלה, מדינה, הסטוריה, בורסה שוק ההון ועוד. חושב קצת אחרת, משתדל להנות מהחיים כמה שאפשר. טכנולוג, מייקר, מפתח פטנטים, מכונת קריאה אנושית, מומחה לטכנולוגיית מידע, כריית ואיתור מידע, ארכיונים, מומחה למשימות מיוחדות ופרוייקטים מיוחדים. מומחה להסטוריה של יהודי תימן ואחרים. מומחה לסלטים יהודיים/ בלקנים למינהם, מפתח מוצרי מזון ושיטות שימור. מפתח הטרפז ואימון קומנדו לחיזוק הגוף, הסיבולת, הנשימה, והשרירים . אוהב גבינות, יין, נקניקים, בשר, חמוצים אלכוהול, קפה, ואת כל החטאים ומסיבות, וכל מה ששובר שגרה ומעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.